Prijava

Internet bankarstvo

ImexBanka

Internet bankarstvo za građane - Imex@NET

  • Uvid u stanje Vaših kunskih, deviznih i kreditnih računa dostupno Vam je 24 sata dnevno,
  • Povoljnije plaćanje svih vrsta naloga (2 HRK za platni nalog do iznosa 800 HRK)
  • Jednostavan prijenos sredstava između Vašeg tekućeg računa i Vašeg žiro, deviznog ili štednog računa po viđenju (a vista), kao i kupnju deviza ukoliko imate otvoren devizni račun.

Uz priložene upute za korištenje, naši djelatnici iz sektora informatičke tehnologije ili platnog prometa uvijek su Vam na raspolaganju za bilo koji upit u vezi Imex@NET internet bankarstva.

Popunjenu pristupnicu za Imex@NET možete dostaviti u bilo koju poslovnicu banke, gdje ćete odmah dobiti karticu s pinom za korištenje. Molimo da u pristupnici popunite podatke o e-mail adresi ukoliko želite dobivati obavijesti o korištenju Imex@NET-a i obavijesti Banke.

Naknade za transakcije putem Imex@NET internet bankarstva

Izvadak iz Naknada za usluge u poslovanju s građanima

7. IMEXNET - internet bankarstvo za fizičke osobe
7.1. Upisnina - pristupnica bez naknade
7.2. Korištenje i održavanje usluge 10 kn mjesečno
7.3. Prijenos sredstava fizičke osobe na račune pravne osobe u Banci bez naknade
7.4. Prijenos sredstava fizičke osobe na račune pravne osobe izvan Banke 0,25% min 2kn, max 5 kn
7.5. Prijenos sredstava fizičke osobe na račun druge fizičke osobe u Banci bez naknade
7.6. Prijenos sredstava fizičke osobe na račun druge fizičke osobe izvan Banke 0,25% min 2kn, max 5 kn
7.7. Izdavanje identifikacijskog uređaja
bez naknade
7.8.
Izdavanje zamjenskog identifikacijskog uređaja (gubitak ili oštećenje) 100 HRK
7.9. Neopravdano zadržavanje identifikacijskog uređaja prilikom  zatvaranja usluge
100 HRK
7.10. Promjena podataka na Pristupnici bez naknade
7.11. Potvrde za izvršene transakcije 5 kn po potvrdi
Za Imex@Net ne treba dodatna instalacija

Banka nikada od Vas neće tražiti nekakvu posebnu instalaciju za Imex@Net. Nikada ne instalirajte program koji tvrdi da je zbog nekog razloga povezan sa Imex@Net uslugom ili Imex bankom.

Koristite sigurno računalo

Ne pristupajte Imex@net-u sa računala za koja ne znate tko ih koristi i održava ili sa računala koja npr. koristi veći broj osoba. Računalo koje koristite treba biti održavano i korišteno od osoba kojima vjerujete.

Redovito održavajte računalo

Računalo koje koristite mora biti redovno održavano i servisirano. Operativni sustav, antivirusni programi, Internet preglednici moraju biti redovito ažurirani sa posljednjim zakrpama proizvođača. Automatska ažuriranja i različite sigurnosne postavke sustava i programa trebaju biti aktivirane. Redovito kontrolirajte vaše računalo pomoću alata za otkrivanje ranjivosti npr. kao što je navedeno na stranicama http://www.antibot.hr.

Koristite antivirusnu zaštitu

Koristite antivirusne programe na način da su ispravno konfigurirani, te sa omogućenim automatskim ažuriranjem antivirusnih verzija. Koristite i firewall sustave kako bi zaštitili vaše računalo od neovlaštene komunikacije.

Preporuke za sigurno korištenje Imex@Net-a

Pridržavanje sigurnosnih preporuka povećava razinu sigurnosti okruženja Imex@Net bankarske aplikacije, a preporuke svakako vrijede i za svakodnevno korištenje različitih Internetskih usluga. S obzirom na porast i razvoj sve naprednijih tehnika zlonamjernih napada na sustave elektroničkih plaćanja, sigurno korištenje Interneta i općenito pridržavanje i provođenje različitih sigurnosnih preporuka je od izuzetne važnosti kao važan korak u sigurnom provođenju transakcija.

Čuvajte tajnim korisničke podatke i zaporke

Svoje korisničke podatke i zaporke, kao npr. PIN, držite tajnim, ne zapisujte ih na dostupnim mjestima i ne dijelite ih sa drugima.

Svoje korisničke podatke ne pohranjujte na računalo

Povjerljive podatke (broj kartice, korisničko ime, zaporke, pin brojeve i slično) čuvajte na sigurnom mjestu. Podaci koji su spremljeni na računalu mogu se doznati i dojaviti napadaču koji koristi zlonamjerne programe i viruse. Ako sumnjate da je sigurnost vaših korisničkih podataka narušena javite se Banci da ih onemogući.

Pristup Imex@Net usluzi

Imex@Net usluga je dostupna preko Internet stranice Imex@Net-a. Preporuka je da se ovoj usluzi pristupa jedino preko službene stranice Banke, na kojoj postoji dio za pristup Imex@Net usluzi. Nikada ne pristupajte Imex@Net usluzi na način da slijedite razne linkove, preko nekih drugih web stranica, preko raznih linkova iz e-mail poruka – ovo su i često načini pokušaja prevara na Internetu.

Provjera na kojoj stranici se nalazite

Da li se nalazite na pravoj Internet stranici možete provjeriti pomoću prikazanih podataka u pretraživaču. Banka za Imex@Net stranicu koristi SSL certifikat koji omogućava enkriptiranu razmjenu između klijenta i Imex@Net servera. Provjerite da li se nalazite na ispravnim stranicama provjerom podataka o certifikatu dostupnih u adresnoj traci vašeg preglednika (detaljnije na linku upute Uputa za provjeru autentičnosti Imex@Net stranice ).

Prijava na Imex@Net

Za prijavu na Imex@Net potrebno je upisati korisnički račun i jednokratnu zaporku koju je generirao vaš token uređaj (fizički token, display kartica ili mobilni token). Ništa drugo nije potrebno za prijavu te Banka od vas nikad neće tražiti dodatne informacije vezane za prijavu i neće nikada tražiti od vas da odate vaše tajne podatke. Informirajte se o prijetnjama za sustave elektroničkog bankarstva Redovito pratite vijesti i informacije vezane za potencijalne prijetnje. Informacije i korisne alate možete naći na raznim mjestima kao npr. Anti-Botnet Nacionalni centar podrške (http://www.antiboot.hr) ili Nacionalnom CERT (http://www.cert.hr/).

Oprezno sa upitima koji naizgled dolaze iz Imex banke

Banka nikad od vas neće tražiti, ni na koji način (telefon, e-mail, Internet obrazac i sl,…) vaše korisničke podatke i vaše zaporke. Ako sumnjate u to da vas je Banka kontaktirala i tražila od vas neku radnju vezanu za Imex@Net ne provodite taj postupak jer se sigurno radi o pokušaju prevare. Također, ako primite e-mail, telefonski poziv ili slično od nepoznate strane, ne otvarajte privitke, linkove odnosno ne slijedite upute iz poziva. Ako primite poziv od osobe koja tvrdi da je iz banke, moguće da se radi o lažnom pozivu sa namjerom da se prevarom dođe do povjerljivih informacija. Prekinite takav poziv i vi nazovite kontakt telefone banke kako bi potvrdili da je poziv došao baš iz banke.

Provjera autentičnosti Imex@NET stranice:

Preuzimanje dokumenta: Uputa za provjeru autentičnosti Imex@Net stranice

Dokumenti

  • Imex@NET pristupnica za građanedokument
  • Uputa za korištenje aplikacije internet bankarstva Imex@NETdokument
  • Opći uvjeti korištenja usluga Imex@NET internet bankarstva za potrošače i nepotrošačedokument
Print